MÅNDAG

Jag är så himla trött, jag har inte bestämt mig ännu om jag ska gå till skolan änn..
Jag är inte trött föratt det är morgon, jag är trött för att jag inte har sovit ett skit inatt.. Det gick inte.
Jag har legat och tänkt hela kvällen, med en stor klump i halsen.


Livet är verkligen konstigt, ena sekunden kan man vara överlycklig och sedan kan allting rasa på typ 1 sekund och nu har det blivit för mycket för mig. Jag har alldeles för mycket som snurrar i mitt huvud. Kanske unnar jag mig en dag i sängen (?) Men vad ska det hjälpa, att ligga ensam i min säng. Ingenting förstås. Jag börjar skolan om 3 timmar, är det någon idé att få sig en blund om man kan? Jag vet inte, men det är väl värt ett försök.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0