EN MÅNDAG PÅ VICTORIA, STOCKHOLM

I måndags hade vi så jäkla kul, roligaste kvällen!
Förutom PINK då såklart, det var ju så mäktigt!

Vi var på Victoria, det var riktigt kul.
Förstår själv inte folk som går ut på måndagar?
Hur man egentligen orkar, haha.
Jag gör det bara för att jag har "semester" nu men..
I vanliga fall, i sin egna hemstad menar jag.

Victoria var en typ gay/trans club. De spelade till en början schlager men sedan blev det drag med party-musik.
Jag snackade en hel del med Shire ifrån MTV. Väldigt trevlig måste jag säga! Trodde att alla kändisar var dryga ;) fast jag har alltid hört att bögar är väldigt härliga!

På vägen hem började Vanessa snacka med nå Stockholmare. Samtalet var ganska roande för en trött Helena som satt bredvid. (Vanessa tyckte att killen hade så rolig röst och lät som Sune)

Killen - Du kommer inte ens härifrån så du har ingenting att komma med!
Vanessa - Men du låter ju som jävla Sune så du kan bara hålla käft.
Killen - Men vafan, du låter som Eva Lena i pistvakt så.
Vanessa - Öh, hon ser ut som en jävla snopp!
Båda killarna - Schnopp ?!? Öh.

Jag har massvis med bilder ifrån kvällen, men just nu hittar jag inte min kamera sladd. Tusan också. Har iallafall två som jag kan bjuda på!

 Vanessa, jag, Vanessa och Sara.


Åsikter
Postat av: clara

hahahahaha schyrre! Evalena i pistvakt är min mammas bästa vän ;) hahahah..

2009-11-11 @ 18:09:34
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0