HALLOWEENPICS

Halloween då.. Det var ganska lyckat,
förutom bråk då som typ alltid uppstår och jag är jävligt less på.
Jag mår iallafall väldigt bra idag, för jag höll mig ganska lugn igår.
Som sagt så spenderade vi kvällen hos bröderna Nilsson i huset
och sedan åkte vi till farmen! Gud så mycket folk det var, helt smockat.
Vi såg på basic element och minglade omkring bland allt folk.

Här har ni min utgång i bilder..


Erica, Olli och Micke.


Jag och läskiga Micke !


Erica och Olli!


Flygvärdinna, kissekatt och agent ;)


Frida, jag, Erica och Olivia!


Heeehe. Jag och Micke!


Frida som flygvärdinna!


Mats och någon!


Basic element!


Axana, Erica, Olivia, jag, Eve och Linnea på farmen!


Jag och Kim!


LillMicke, Axana, Erica, jag Olivia, Eve och Linnea på farmen! :)

Lyckad kväll! :) Puss!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0