HEMMA IGEN

Natten på tåget var väldigt mysig, eftersom att vi igen fick en liggvagn. Jag älskar att ligga och sova på tåg.
Men denna gång var det Vanessas tur att vara magsjuk. Dock var det inte så kul att jag låg i feber hela natten. Låg och frös under 5 filtar. Så idag kunde jag tyvär inte dra mig till skolan.

Idag har jag fått mina skolfoton iallafall. Dem var helt okej! Jag ska plugga nu till mitt tal som jag ska hålla imorgon. Sedan ska jag träffa min gulli! Saknar honom jätte mycket, nu har jag då varit borta ifrån honom för länge! ♥

Imorgon ska jag och Micke på bio, 2012. Det ska bli väldigt mysigt. Den filmen kan man väl ändå inte missa? Någon som tror på allt den säger?


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0