LITE MER OM STOCKHOLMS-RESAN

Igår var det verkligen jättekul och
vi gick till en nattclub som hette "the bridge"
Eller ja, först var vi på en pub och förfestade lite.
Jätte kul att få ha träffat lite nära & kära härifrån Stockholm.

Stockholmare är verkligen härliga! :)
Väldigt trevliga och hjälpsamma!
T.ex. så hjälpte en kvinna mig upp för en trappa
med min resväska när vi kom hit.
Det hade typ ingen gjort i Boden, haha.
Sad but true..

Det blev en lyckad kväll med slut på burger king,
som vi inte (!!!) har i Norrbotten! Tror jag? :) Haha.
I boden har vi då bara Frasses och Max!

Idag ska jag nog på stan med Stockholms-Vanessa.
Ska bli riktigt kul :) Lite bilder kommer kanske upp senare ifrån igår.

Tydligen säger man inte "storstan" här
och inte heller "vars?" Ne, dem säger bestämt VART.
Ursch det tar ju bara emot att säga!
Så nu har man smeknamnet bonden då..
;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0