MYCKET HÄNDER..

Idag har saker och ting gått framåt.
Vi har varit på ett möte med Conny Johansson på Boden guiden
om våra sånglektioner.  Det gick bra och dom
kommer nog förmodligen och fotar och grejar
denna månaden.

Jag hann knappt komma hem därifrån
också ringde dem från den nya gallerian.

Dem frågade ifall att jag och Vanessa kan komma
och sjunga dära nästa Torsdag och sedan gå ut med information
om våra sånglektioner. Dem hade tydligen också hört om dem.

Men det var lite kort varsel, med tanke på att vi kommer
hem från Stockholm på Torsdagen. Så jag ska ringa upp
nu och säga att det inte går. Vi hinner inte öva.

Nåväl, ikväll blir det nog sushibiten med Eve och Axana!
Ha en trevlig dag min älskade läskare ;-*


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0