PINK I GLOBEN

Nu har jag inte uppdaterat på ett bra tag, men vi har haft så fullt upp. Har inte haft tid. Så idag kommer många inlägg skulle jag kunna tänka mig..

Igår åkte vi till Globen för att se PINK, och snacka om att det var värt pengarna! Hon var så jävla grym, allt var bra. Förutom möjligtvis våra platser då. Hon sjöng alla låtar som man ville ha och när hon sjöng family portrait så rös jag i hela kroppen, under hela låten.

Stupid girls är var låten jag verkligen längtade efter att få se live, och den var verkligen en av dem bästa också! Så jäkla bra scennärvaro, hon pratade med publiken väldigt mycket, hon var rolig osv. Sedan var det jävligt fullt på ståplatserna. Och jag lovar att jag såg vakterna bära ut minst 7 styckten tjejer som hade svimmat.

Här är en video på stupid girls, åh! ♥

PINK ÄR SÅ JÄVLA BRA.
UNDERBAR RÖST.
UNDERBAR UTSTRÅLNING.

BILDER

Jag innan vi gick in.


Allt folk i Globen.


Förbandet.


Pink kommer in på scenen.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0