SLARV-HELENA

Puuuh! Jag är helt slut och klockan är bara tre.
Den här dagen har verkligen varit speciell.
Vi har haft wallmans salonger, där vi har serverat,
sjungt och bara stått och sett söta ut..
Gästerna verkade vara jättenöjda och jag hade verkligen kul.
Ser fram emot dem andra wallmans kvällarna med väldigt mycket
mer människor,! Men det är efter jul.

Nåväl jag har städat efter skolan och
ni som inte vet hur slarvig jag är har nog svårt att förstå det.
Jag var i Stockholm för typ två veckor sedan, det vet ni ju.
Och, haha. Idag när jag skulle städa så låg
fortfarande resväskan kvar i hallen, öppen, med alla kläder överallt.

Och som Micke sa för ca en vecka sedan..
" Alltså, du lägger din resväska precis framför ytterdörren, så att alla som ska förbi den får hoppa över den. Sedan går man ut genom ytterdörren flera gånger per dag, så det är garanterat ett ställe som folk kommer passera. Och du vet själv att du inte kommer städa undan resväskan här ifrån föränn om typ två veckor?! "

Haha så sant som det var sagt, men idag har jag städat undan den på riktigt!
Gud vad tomt och fint det blev i hallen :)

Nu blir det historie-plugg, Micke kommer inte hem förän klockan 9!
Ska försöka övertala pappa att äta maxmat sedan! :) MUUMS.

Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha, det första jag tänkte när jag var hos dig var "borde jag säga något? Nä, hon städar nog undan väskan så småningom" Haha ;)

2009-11-24 @ 17:47:51
URL: http://vanessanord.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahah men du måste ju hålla reda på mig din svikare! :)

2009-11-24 @ 18:17:24
URL: http://helenagpersson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0