TERMINS IMORGON

Den här har jag tränat för fullt på ikväll
eftersom att jag ska sjunga den imorgon på termins-uppspelningarna.
Lite nervöst, men känner mig rätt säker på den nu.
Får öva för Micke när han kommer:) Hehe, om jag vågar..



Imorgon får jag veta vad jag fick på mina svenska-nationella,
som typ påverkar mitt slutbetyg i Svenskan väldigt mycket.
Spännande! Åter till pluggandet..

Åsikter
Postat av: Vanessa

Hehe fult att skriva här din telefonlösa jävel ;) Men jag tror inte man behöver kunna årtal faktiskt! Och nej jag glömmer inte filmen ;) Men lovade marie drake att ge tillbaka den imorgon så det är nog bra om du säger till henne isf att vi lånar den en dag till. Din tur att offra dig, ahha ;D puss godnatt!

2009-11-25 @ 20:07:04
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0