SÖNDAG

Igår hade jag så himla kul, precis som jag trodde.
Som sagt, har aldrig haft en misslyckad utekväll!
Det blev jag, Axana, Eve och Johanna som gick ut :)
Vi förfestade lite hos mig innan.

Nu håller jag på att plugga teori och jag har världens bästa körlärare
som lånar ut en bok åt mig nu när allting krisade sig!♥

Jag har laddat hem tre asbra filmer som jag och Vanessa ska kolla på ikväll.
Spread, Sisters keeper och Sommaren med Göran.
Haha, sommaren med göran såg jag på bio för skit längesedan.
Jag tror det är en av dem roligaste filmer jag har sett, förvånande med tanke på att den är Svensk.
Eller så kanske det berodde på att jag var med mamma på bion?
Vi brukar ju ha en förmåga att tycka det mesta är kul, när vi är tillsammans.
 Aja, vi får väl se :)


Åsikter
Postat av: Erica

My sisters keeper är riktigt bra och fyfan vad man lipar till den!! Saknar dig snuttan, vi måste göra något snart!

2010-01-18 @ 17:19:21
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0