ONSDAG ELLER?

Fråga: jag har jätte mörkbrunt hår nu och jag vill ha mellanbrunt med ljusa slingor, har du något tips på hur jag ska börja?:) är så himla rädd att få oranget hår!:p

Svar: Jag skulle nog köra på antingen en avfärgning, sedan en mellanbrun färg som du vill ha och sedan göra slingor i det. Eller så hade jag bara slingat håret för då blir det lite ljusare av sig själv. Sedan göra några extra ljusa slingor där du vill ha de ljusa slingorna. Det är faktiskt ganska sällan som håret blir orange när man slingar, men skulle det ändå bli det så kan du alltid använda silvershampo, ca 200 kr hos frisören! :)



Nu; ska jag på hemligt uppdrag med Fanny, höhö! Hörs sedan.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0