TORSDAG

Jag har fortfarande inte så stor lust att skriva här.
Vet inte vad jag ska skriva.. ni får ha förståelse.

Jag har faktiskt jobbat idag från 10.45-17.00.
Men fruktansvärt segt kändes det, att ens ta sig upp.

Åkte sedan och träffade Mariell och Vanessa ett tag.
Sedan hem. Nu är jag hemma, har slått på bastun.
Tänkte sätta mig där ett tag.
Är leds på min säng.

Förstår ni nu varför jag försöker att inte skriva i bloggen?
Det är inte så roligt att läsa dessa inlägg, haha.

Kan förresten berätta NÅGOT roligt!
Jag har fått hem nytt löshår, har inte användt det på typ 1 år.
Tänkte det kunde vara kul när man vill göra sig lite fin.
Kostade endast 600 spänn och jag tyckte jag förtjänade det efter allt jobb.



Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0