I'M SO THANKFUL

Igår åkte jag från mamma och Hans och portugal och det var tråkigt.
Reste från klockan 4 på morgon och var framme i stockholm halv 3 på dagen. Usch vad segt det var! Agnes mötte upp mig på arlanda och sedan skjussade lotta hem oss till dem. Var jätte kul att se mina kusiner :) Jag och Agnes gick ut och fikade och sedan skulle jag till Erika. Med våran OTUR, som alltid verkar inträffa när vi ska ses så gick INGA tåg från sigtuna och erikas pendeltåg var jättesena. Slutade med att Lotta fick skjussa mig till Arlanda och jag fick ta en BUSS därifrån in till stan. Jätte gormigt och jag var super leds! Jaja tillslut kom jag fram och då var det SÅÅ kul att se henne. Blev kramkalas i mängder! Min älskade vän.

Vi åkte hem till henne och pratade på om allt som vi missat. Hon har förrästen en super fin lägenhet! Vi åt mat och drack ett glas vin. Sedan drack vi cola och åt godis och mös på hela kvällen. Är så skönt att vara här hos henne, saknar henne så mycket. Idag ska jag tyvärr åka hem redan och det känns lite tungt, men vi ses ju snart igen.

Igårkväll efter att ha varit vaken i 24 timmar låg vi i sängen och tog en massa roliga foton med flummiga effekter. Slutade med att vi skrattade hysteriskt tills vi bara grät. Så himla roligt var det! :) Sedan slocknade vi.

Nu ska jag ta vara på all den sista tiden med min bästis och sedan ska hon följa mig till tåget. Fyyy, gruvar mig för att åka så länge själv. Är så JÄVLA leds på att resa! Men det går nog bra :) Ska se någon film, läsa tidningar och försöka somna tidigt.

Har haft en super bra vecka med Hans, mamma och nu Erika.
Tusen, tusen, tusen tack till er allihopa!


Jag på tunnelbanan påväg till Erika.


Min älskling!

Och nu till våra roliga foton..
Hoppas vi kan ge er ett gott skratt
och att ni fattar det roliga, annars är vi fan bara sjuka.










Åsikter
Postat av: Kristina Persson

Ja, jag förstår varför ni hade så roligt. Ha, ha det är jätteroliga bilder. See You my love. Puss

2011-04-09 @ 23:08:10

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0