FREDAGKVÄLL

Sitter här i stugan och känner mig så glad.

För det första så har jag världens bästa vänner, som jag vet att jag alltid kommer ha kvar.
Jag har dessutom världens finaste släkt och familj som stöttar mig genom allt!

Det är så mycket som händer nu.
Alla bitar har iallafall fallit på plats för mig.
Med mycket engagemang så löser sig allt.

Och jag och min morfar pratar om allting.
 Han tycker att jag lyckas med allting, för att jag aldrig ger upp och kämpar så hårt.
Så idag när vi satt och pratade om allt möjligt och jag berättade lite av mina nyheter så säger han 
"Jag ska gratulera den killen som får dig som hustru"
Förstår ni hur söt han är? Jag har den finaste morfadern i världen!

Bilder på mig och min moffa:






Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0