SÖNDAG

Sitter här med lite smått dåligt samvete över att jag inte kan hjälpa Fanny att flytta.

Hon ska flytta ut sina saker från sin lägenhet idag! :( Hade velat kunna vara till någon hjälp, men har nämligen inte ens börjat packa mina egna saker än för har inte orkat med febern.

Känner mig väldigt stressad.
Imorgon måste jag börja ta tag i saker, hur sjuk jag än är!
Hade packat typ allting klart för ca 2 veckor sedan, då var jag skitsnabb.
Men sedan kom jag på att jag inte ska ta med mig så mycket packning till en början,
utan ta med mig mer sen när jag åker hem till Boden och hälsar på. (för det hade jag ju tänkt göra när jag får tid)
Där blev det alltså en stor förändring i min packning.

Nåväl måste hinna träffa mina vänner. Måste också hinna träffa mina föräldrar så mycket jag kan, man vet inte hur länge det dröjer till nästa gång. Jag ska också titta in till Annika när jag blivit friskare i halsen och ge henne en stoor bamsekram innan jag åker, för det kommer nog dröja ett tag tills nästa gång!♥ 
Finns så många man kommer sakna.












Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0