OM ÅR 2010

Årets bästa: Studenten, balen, studentresan, vi blev förlovade och såklart älskade thailand! Haft det bästa året i mitt liv.
Årets värsta: Förlora någon nära!
Årets händelse: Samma som de ovanför. Men absolut förlovningen och dykning!
Årets resa: Thailand ofcourse! Heelt klart det bästa. Studentresan var grym också! Jag och mamma i egypten var också riktigt mysigt, saknar det! Resor är ju alltid bra. Men thailand är det bästa i mitt liv!
Årets fest: Nyår! Dock har vi haft många ruggigt roliga festkvällar här borta, samma i bulgarien!
Årets dag: Studenten! Underbart!
Årets present: Min bärbara dator:)
Årets tårar: Oj, vet inte..
Årets person: Har många personer och nämna detta år!
Årets låt:
Oh alldeles för många!
Årets film: Vet inte!
Årets bok: Karin fossum - den som älskar något annat.
Årets lögn: Har inte fått höra så många lögner som jag vet om! :)
Årets kyss: Alla av min underbara!
Årets natt: Nyårsnatten till år 2011! Helt otrolig. Hade också massor av roliga nätter när tjejerna var här! SAKNA!
Årets ord: Hehe, vettetusan!
Årets gräl: Jag vet inte, det har nog varit några sådana :p
Årets ''vill ha'': PENGAR!
Årets skämt: Finns nog för många för att komma på något speciellt :)
Årets längtan: Helt klart till mina underbara vänner och min underbara familj! Årets och livets största längtan!
Årets månad: December, mars och juni!
Årets beroende: Har inte så många saker jag är beroende av förutom mina nära!
Årets vårminne: Semestern med mamma till Egypten, det var underbart!
Årets frisyr: En liten boll på skallen är alltid skönt!
Årets sommarminne: BULGARIEN, STUDENTEN, BALEN!
Årets smärta: Har inte haft så mycket till smärta förutom hemlängtan ibland härifrån. Inte längtan hem utan viljan att dem jag älskar ska komma HIT! Fast jag saknar också mitt hus och pappas och mammas goda mat OTROLIGT mycket.
Årets roligaste: Som jag nämnt tidigare! Det här året har varit det bästa förutom en tråkig sak!
Årets vinterminne: Har bara haft vinter i början av året. Och när jag tänker tillbaka på det så saknar jag dagarna i backen. Jag och Vanessa hade riktigt mysigt en dag i kåbdalis!
Årets tråkigaste: Jag tyckte kylan på vintern var jobbig, därför jag bestämde mig för att dra!
Årets överraskning: Micke som förlovade sig med mig! Han överraskade mig många gånger när han om hem från kåbdalis.
Årets mysigaste: Myskvällar med mikael! Men det jag saknar mest är myskvällar med mina föräldrar och vänner. Alla mina och vanessas filmkvällar!
Årets läskigaste: Alla oväder i thailand som varit, dem skrämmer mig skitmycket! och att lämna mitt älskade hem.
Årets konstigaste: Att inte fira jul med familjen!



Som ni ser har jag haft ett sjukt bra år. Det bästa i mitt liv förutom en sak! Men ni förstår inte hur många gånger jag hade kunnat leva om det här året. Så himla underbart! Som ni också ser, så finns det mycket saknad. Men det är inte så konstigt när man varit borta ifrån människor som man tycker så mycket om så länge. Men alla som är äkta finns alltid kvar, oavsätt hur långt borta man är. Och det längtar jag att komma hem till sedan!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0