161 DAGAR

Det här blev lite som en överraskning för jag har inte berättat det åt någon men efter många om och men så är jag tillbaka på andra sidan jordklotet.. OTROLIGT! Jag har klarat 161 dagar i Asien och jag är så känslig ända sedan jag steg in i mitt hem. Känslan går inte att beskriva.

Det är dock jävulskt kallt fast att jag haft på mig min canada goose jacka sedan jag gick av planet! (jag vet att ni andra tycker ni har jätte bra väder nu men fy FAAN!) Vi åkte ju i somras så har inte haft någon vinter alls, när vi landade med planet var vi så chockade över att se snön, det var som att man inte kunde förbereda sig på det så Micke sa: Helle, KOLLA DET ÄR SNÖ! Och jag svarar: Nehe va? Är det snö??
Haha, som om man trodde något annat :p

Nu har jag tagit på mig TJOCKSOCKAR, mjukisbrallor, halsduk och tjocktröja och sitter i min underbara säng i MITT UNDERBARA RUM! Har sprungit runt i huset som en galning och skruvat på alla element och snart ska jag göra upp en brasa! SÅ MYSIGT :) Efter det tror jag att jag ska ta en promenad i den friska luften (men den får bli kort, för det är FÖR kallt just nu..) Ikväll ska jag åka till Emma och Agneta och överraska dem. Meningen var ju egentligen att vi skulle komma hem 19, men det blev första iställlet pga brist på pengar och hemlängtan!

Imorgon ska jag träffa Fanny och det blir SJUKT roligt, fasen vad vi har längtat att få surra med varandra. Har inte träffat eller pratat med kvinnan på 6 månader. Men man vet med sina äkta vänner att det spelar ingen roll hur länge man är ifrån varandra, för när man träffas är allt som förr. Har såkart redan pratat med Vanessa också, hon var den första jag ringde :) hehe.

Nu ska jag bara njuta av denna dag och mysa i mitt eftersaknade hem. Ikväll är jag bjuden på middag hos familjen nilsson (passar bra eftersom inte min egen familj är hemma)
och efter det ska jag till emma och agneta och överraska dem!

Nu var det länge sedan det var något annat än sommarbilder här på bloggen,
så här får ni något annat (en frusen och sliten men glad helena)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0