BOKNINGAR

Hejsan! Idag har varit en lugn och skön, men långtråkig dag.
Planerna var att jag skulle umgås med Mariell, men så blev det inte.
Istället har jag sett på sex and the city och ätit massa gott!

Och nu till en helt annan sak.. Ni kommer nog märka att jag älskar att resa, hehe.
Jag hade bokat en resa till Portugal den 30 Mars, men även det sket sig.
Kom på att jag har högskoleprovet den 2 April (TYPISKT!)
och då fick vi helt enkelt avboka resan.

Så istället drar jag iväg den 2 April, till min älskade mamma i Portugal!
Jag tar ett tåg till stockholm direkt efter högskoleprovet!
Efter det: Portugal!

Nu ska jag försöka att övertala min pappa till att köpa hem pizza
och sedan ska jag åka till Mikael mot kvällen! :)


Jag och mamma i Egypten Februrari 2010.



Åsikter
Postat av: Clara

haha nu får du förklara igen vad du menar med att du avbokade resan den 30 april (är ändå efter du gjort provet?!) för att 2:a april ska du ha provet? haha :P



jag hänge inte riktigt med i svängarna där?! :P KRAM

2011-03-10 @ 18:44:57
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: helena

ojdå, menade 30 mars :) haha

2011-03-11 @ 13:02:01
Postat av: clara

hahah jamen dåååååååå hajjar ja ju! ;)

2011-03-11 @ 17:14:34

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0