CHARLIE SHEEN -TWO AND A HALF MEN

Jag har en fråga till er läsare..
Vad tycker ni om att two and a half har slutat pga charlie sheens idiotiska beteende?
Personligen hoppas jag verkligen att det bara är tillfälligt för det är typ en av dem roligaste serierna jag vet. Jag hoppas och tror att det börjar sändas igen! Sista avsnitten med Alan som försöker blåsa familjen och Rose som blåser Charlie är så jävla roliga! Jag tycker nästan two and a half men bara blir bättre och bättre..

Jag tycker det är så synd att det har blivit så fel för Charlie. För han är verkligen bra!
Tråkigt att droger och alkohol för det mesta kommer in i bilden
och förstör personer som är kända och vi ser upp till!



Åsikter
Postat av: Josefin

Precis som alla serier så måste dem ha ett slut! Charlie får otroligt mycket pengar för den här rollen och ska han bete sig så illa så är det inte värt att fortsätta.

Precis som Scrubs kommer fansen att vara besvikna. Men man får försöka tänka att det är en arbetsplats och om någon beter sig illa så trivs ju ingen.

2011-03-08 @ 16:50:17
URL: http://josefinolofsson.webblogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0