EN LITEN RAD..

Jag har många underbara människor i mitt liv.

MEN, vissa människor som jag har träffat genom åren har verkligen fastnat i hjärtat.
Det är dem jag vet att jag alltid skulle göra vad som hellst för, vad som än händer.
För dem finns jag alltid där och kommer alltid att göra, oavsätt vad,
för dem har varit sådan stor betydelse i mitt liv.

Tänkte skriva en liten rad till varje person.
Ni har haft så djupa platser i mitt hjärta
och det kommer jag alltid komma ihåg!






Fanny har jag bara känt i ca 2 år och vi har hunnit göra så himla mycket kul tillsammans.
Vi två är lite annorlunda.. Vi började som ovänner och slutade upp som bästa vänner.
När jag är med henne så skrattar jag alltid i mängder, mer än med någon annan tror jag.
När vi är med varandra så pratar vi i timmar, utan stopp
och jag vet att hon alltid finns där att prata med,
hon förstår mig alltid.



Vanessa är min allra bästa vän!
Vi har bara känt varandra i ca 3,5 år men vi har hunnit göra så himla mycket tillsammans.
På dessa år har vi till exempel hunnit göra 3 utlandsresor.
Hon är så viktig för mig precis som jag vet hur viktig jag är för henne!
Hon har aldrig tagit mig förgivet. 
Hon är en person som jag kommer hålla ihop med resten av livet.
Vi två gör allting tillsammans, det har alltid varit som att vi sitter ihop,
för vi trivs så himla bra tillsammans!
Även vi pratar om allt, du står närmast mitt hjärta!


Mikael, min pojkvän och bästa vän.
Jag har känt honom i 4,5 år nu och han känner mig bäst av alla i världen
och vi om någon har gjort så roliga saker.
Alla minnen med han kommer alltid ha en sådan stor plats i mitt hjärta
och jag kommer alltid att älska honom. Vi har en humor som är så jävla kul. 
Han har också stöttat mig genom mina jobbiga stunder 
och hos honom har jag alltid hittat trygghet när jag behövt det.


Evelina har jag känt så länge jag kan komma ihåg.
Hon och jag har varit som syskon, väldigt speciellt. 
Hon har alltid varit på alla konsärter & födelsedagar
och har gjort massor av saker för mig som betyder så mycket.
Alla saker som vi gjort tillsammans kommer jag aldrig att glömma.


Erika har ett hjärta av guld!
Hon är den vän som jag kännt längst av alla,
vi har gått genom livet tillsammans sedan barnsben,
alltså har vi både delat roliga och tråkiga stunder tillsammans!
MEN, hon är den som jag VET skulle göra allt för mig om jag inte mådde bra.
Det är vännen som man kan ringa mitt i natten, hon är alltid där. Som jag litar på till 100 procent! 
Hon har alltid brytt sig mest, hon bryr sig mer om andras känslor än sina egna. 
Hon har stöttat mig igenom så mycket, skulle aldrig klara mig utan henne! 


En till människa som jag tyvärr inte har några foton med (för det var så länge sedan vi umgicks) är nina! Och jag vill passa på att gratulera till hennes graviditet, jag är så himla glad för hennes skull!:) Även om det var länge sedan och vi inte har allt för bra kontakt idag, så vet jag att hon fortfarande finns där. Och jag vet att hon bryr sig om mig, precis som jag gör med henne. 


Åsikter
Postat av: Erika

Åh mitt hjärta! Detsamma till dig. Vi har ett speciellt band och nu saknar jag dig ännu mer! <3

2011-03-03 @ 23:32:12
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: Nina

ååh vad glad jag blev gumman! helt rörd !!

vi måste VERKLIGEN ta igen bortspilld tid du och jag, saknar dig som attans <3 älsklings Helle

2011-03-04 @ 22:39:20
URL: http://somaiya.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0