HALLÅ IGEN

Nu har det varit dött här i bloggen ett tag, ber om ursäkt! Har haft fullt upp de senaste dagarna. I Söndags åkte jag till Fanny och vi umgicks och pratade lite, efter det åkte jag hem till Micke. Jag sov där och dagen därpå åkte jag och jobbade några timmar :) Efter jobbet köpte jag hem fett med gott. Lyxshake och lyxmousse, you name it!
AS GOTT, men fick knappt i mig någon middag! haha, har inte så stor magsäck nu för tiden.. Men det kan då rymmas en hel del gotta där ibland ;)

Kring 9 tiden åkte jag, mats, elin och micke på födelsedagsfika hemma hos mats (selan) som fyllde år :) Det var jätte trevligt. Fick träffa massor som jag inte sett på länge! Kring 12 tiden åkte vi hem och sedan såg jag och Micke en jätte hemskt film från thailand och en pojke som kom bort i tsunamin. Hade jätte svårt att sova efter det, för jag tycker att sådant är SÅ hemskt. :( Då blev det att vi såg ett avsnitt av the office och fick skratta lite sen slog ögonen igen av sig själva! Idag har vi ätit jätte god mat och nu har jag skjussat hem honom.

Idag kring 6-tiden kommer mamma hem från Portugal och då ses vi för första gången på 2 månader! Senast vi sågs var när hon hälsade på oss 3 dagar i Thailand, innan det hade vi inte setts på 3,5 månader! Längtar jätte mycket, gud vad vi kommer ha mysigt. Blir nog att vi rår om varandra i några dagar fram över nu, det behöver vi :) Som vi har saknat varandra!


Inte allt för vacker bild sedan i Lördags, jag och Fanny.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0