MISS YOU MUCH

Vaknade tidigt idag. Min älskade vän Fanny väckte mig kring 9,
så då åkte jag dit och har varit där fram tills nu!
Ska tillbaka dit ikväll och sova över, ska bli så mysigt.

Har även varit en sväng till luleå och hämtat några saker till jobbet och det följde Fanny med på. Sedan sjussade jag henne till jobbet. Nu är jag hemma och ska umgås lite med mamma som åker till portugal imorgon! Men vi ses ju om en vecka då jag kommer dit ;) WIE!

Annars så saknar jag Vanessa så mycket så jag håller på att spricka! Pratade med henne länge igår kväll och insåg hur jobbigt det är att hon inte är hemma.. Ingenting är sig likt! Jag var världens lyckligaste innan jag åkte till Asien då hon bodde här och jag kunde träffa henne varenda dag. Saker förändras så mycket, men vi kan vara glada som har varandra och alltid kan prata oavsätt avståndet! För ett tag sedan kunde vi ju inte ens göra det, när jag var i Thailand. Så det gör mig glad i alla fall :) Snart kommer hon hem och då kommer vi ha så jävla kul, för det har vi alltid oavsätt vad vi gör. Bara att ha henne vid min sida kommer att göra mig så glad. Jag är världens lyckligaste som har världens bästa vän! Saknar dig så det gör ont. Saknar saknar saknar!


Vi två på topp i Samui!


Vi två lata i Mickes stuga!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0