ONSDAG

Igårkväll åkte jag och sov hos Micke, mysigt som alltid :)
När jag vaknade drack jag kaffe med Micke och albin,
sedan skjussade jag hem albin och åkte hem till mig.

Gjorde mig snabbt iordning för att sedan åka in till stan
 för att träffa en gammal, men mycket god vän. Nina!

Det var så himla kul att se henne. Vi har inte umgåtts på kanske 2 eller 3 år men vi var bästa vänner och när vi träffades idag kändes det typ som förut! Kan inte förstå att det gått så lång tid och när man träffas känns det som igår. Det är sådana vänner som alltid finns kvar! Hur som hellst. Vi tog en kaffe och satt och pratade i några timmar på Opalen! Mycket trevligt. Hennes mage var SÅ stor, åh vad fint det var:) Bestämde att ses imorgon också, då det är kvällsöppet på gallerian!

Nu ska jag kolla runt lite på utbildningar, jag och Micke har inte sökt än utan ska mest troligt göra det ikväll. Ska även ladda hem massa låtar tills min resa, ni får gärna skriva förslag på bra låtar. Har inte så stor koll när jag varit borta så länge! Och ikväll kommer Emma hit, det kan behövas för jag saknar henne!

Puss.


Åsikter
Postat av: Frida

Jessie j - do it like a dude är bra,

Natalia Kills - mirrors är också bra :)

2011-03-30 @ 23:00:49
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0