PIMPEL

Har precis kommit hem nu från våra utflykter!

Dagen började med att vi skulle försöka hitta alla pimpelgrejer och planera ihop allting, så vi hade "möte" som vi brukar kalla det. Alla våra möten brukar alltid sluta med att vi inte har tänkt till tillräckligt mycket så vi inte kan göra det vi planerat och måste göra något annat, vilket alltid slutar med: film. Haha, var nästan helt säker på att det skulle sluta så idag också för vårat "möte" var inte allt för seriöst. Men det slutade faktiskt med att vi gjorde varm oboy och fika och åkte ut till sävast på isen och pimplade!

När vi började göra upp pimpelhålet så börja det låta som FAN i isen, det typ small och sen lät det som att det blev svin stora sprickor. Så vi blev livrädda och sprang upp från isen. Men tillslut vågade vi oss tillbaka, blev dock ingen fisk. Efter pimplingen så åkte vi hem till mig och drack kaffé och fikade lite till. Nu är vi tillbaka hos Mats och Mickes föräldrar och ska äta det jag längtat efter hur länge som helst : Annikas ENCHILADAS! min favoriträtt.

Efter maten ska jag åka till Fanny och umgås med henne, det ska bli jätte kul:)
Bilder kommer sedan från pimplingen! KRAM :*


En annan gång när jag fiska...

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0