SLÄKTEN ÄR BÄST

Idag har ätits massor av semlor och fika hemma hos min kära farmor och farfar.

Det var första gången jag hälsade på dem sedan jag kom hem och det var mer än kul att se dem! Det har varit stor saknad. Vi fikade en massa och såg jag visade dem en massa bilder och berättade om resan. Ingen av dem har ju hängt med så mycket i min resa eftersom att dem inte använder internet, så det var super kul :)

Ikväll har jag och pappa sett några avsnitt av solsidan och sedan har jag haft en samtal med min bästis i Lund som man nu mer inte ser så ofta.. :( Längtar efter henne mer än nååågot!

PS! ÄNTLIGEN FÅTT IGÅNG MOBILEN :) :)



Jag och mina fina farföräldrar julen 2009!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0