TID FÖR SIG SJÄLV

Åh vad TRÖTT! Känns som att klockan är typ 6 på morgon..
När ska jag börja vänja mig vid tiden? Blev fruktansvärt trött efter mitt jobbpass på 8 timmar!

Ikväll myser jag i mitt underbara hus. Nu ska jag ta ett bad och
sedan ska jag och pappa underhålla oss framför solsidan.
(han har inte sett så många avsnitt, men han älskar det)

Imorgon ska jag på begravning klockan 12.. Efter det kommer Mikael hit.
Då har vi varit tillsammans i 3 år och 4 månader :)
Vad roligt det ska bli att se honom efter 4 dagar utan varandra.
(känns ovant efter att ha umgåtts ett halvår 24/7, hehe)
Men antar att det är bra att få spendera tid för sig själv efter den tiden.
Jäkligt skönt är det i alla fall :)

btw.. om någon försökt nå mig så fungerar inte min telefon.
måste fixa det, sedan hör jag såklart av mig till alla! PUSS


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0