UTEDAG

WOW! Igår hade jag stort besöksrekord :)

Igår såg jag, elin, mats och micke på nya solsidan. Sedan såg vi på en svensk skräckis -psalm 21! Usch vad den sög, haha. Det slutade med att vi alla bara skrattade åt allt som hände! Sedan såg vi en massa roliga youtube klipp också fikade vi lite. Vi babblade på ända fram till natten, då jag och Micke åkte hem till han och sov.

Idag ska jag, elin, mats och micke ut och pimpla i det fina vädret! Så det blir en utedag, känns jätte skönt :)
Efter det ska jag ringa Fanny om jag får tag i hennes nummer som är borta.. Sen ska jag träffa henne :) Får se vad vi hittar på!

Hoppas allt är bra med er läsare ;-*

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0