UTGÅNG MED FANNY

Nu dricker jag ganska mycket vatten och ska äta ganska mycket MAT,
för ikväll är första gången på, jag vet inte HUR länge, som jag ska gå ut i Boden!
Och jag föredrar att bli så lite bakis som möjligt dagen efter.

Jag och Fanny ska ut och det känns så jäkla kul! Ingen av oss har varit ut i Boden på evigheter och vi brukade vara ute väldigt mycket förut.. Vi har dessutom inte festat med varandra sedan innan jag åkte till Asien! Ser jätte mycket fram emot det :) Sen så blir det mest troligt även att vi träffar Elin och Sofia m.m innan utgången!

Här kommer några bilder från några utgångar;







Också en bild då det ser ut som om
 det börjar bli lite försent för oss två att vara ute:

Haha, min fina vän!


Åsikter
Postat av: mamma

Vad det är roligt att läsa din blogg. Älskar dig.Kram mamma

2011-03-13 @ 10:36:21

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0