VÄLDIGT SEN NATT ENLIGT HELENA..

Ikväll har jag och Fanny tagit igen ett halvårs prat, bakat pizza, ätit lösviktsgodis, druckit vin, druckit mängder av kaffe för att hålla mig vaken (just nu är klockan 7 på morgon för mig) och jag har varit vaken sedan 6 imorse (!!) och MYSIT PÅ! Jag är så lycklig som har en sån bra vän, kan verkligen prata med henne om allt!

Nu har jag tvingat henne till solsidan, för hon har ALDRIG SETT DET! Det är ett måste och jag vet ju bara hur mycket vi kommer skratta till det. Om jag nu inte slocknar totalt snart...

Förövrigt så har jag fått jobb redan till imorgon, så jag jobbar från 4-9 på mitt gamla kära max! Det ska bli kul men är sjukt nervös för jag kommer ju garanterat att ha glömt bort det mesta efter 6 månaders semester.. Får göra mitt bästa och hoppas dom har överseende med eventuella tabbar :) Jätte roligt att träffa alla mina arbetskamrater iallafall!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0