INFORMATION

Usschhh... Har varit hos tandläkaren klockan 10 och det var en väldigt traumatisk upplevelse för mig, hehe.
Har aldrig behövt göra något annat än "vanlig koll" hos dem, så det var väl på tiden.
Dock ganska typiskt att sånt här börjar hända, när man måste betala också.

Enligt mig gjorde det väldigt ont, eftersom jag är så jävla infekterad där dem höll på.
Fick rengöra, sätta något plåster runt själva tanden och pilla lite.
Fick slipa ner någon tand också..
Kanske inte låter så allvarligt för er som gjort rotfyllning, dragit ut tänder, lagat hål osv.
 Men för mig var det allvarligt. Undrar vad min puls gick upp i.
Hemskt hemskt hemskt.

Fick även lite bedövning med mig hem, samt anti inflammatorisk kräm.
Vilket dem även satte på där! Nu känns det lite bättre iaf,
men efter tandläkar besöket pulserade fan hela munnen.

Som tröst ska jag snart på personalfest, det ser jag fram emot.
Tycker så mycket om alla mina kollegor, så dem kommer garanterat få mig på bättre humör!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0