NLSNGKLSNG

Asså jävla jehovas skit!
Jag blir så leds, hur många gånger har dom inte sagt att jorden ska gå under?
VARFÖR GÖR DOM SÅ?

Haha dem som känner mig vet ju också att JAG blir skit NOJIG över sånt.
Även om jag vet att dem sagt det tusen gånger och att dem omöjligt
kan veta när jorden går under och att det bara är SKIT, så blir jag typ arg.

Så säger han det typ NU 89 åringen?
"På lördag kommer alla dö av en stor jordbävning runt om i hela världen,
 finns ingen tvivlan om det och det kommer hända helt säkert"

En vecka innan, tack för den!
Också har han dessutom sagt det tidigare men TAGIT FEL PÅ DATUM?
ASSÅ.... (kanske börja inse att du har fel och inte komma med samma historia igen för all världens folk)

Tänker fan inte stämmas för det här inlägget
för då ska fan han stämmas för sitt inlägg över hela jävla världen.

(hehe... irriterad idag.)





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0