2 DAGAR KVAR

På Torsdag fyller jag år och på Fredag åker jag och Fanny till stockholm och möter upp Erika, Vanessa och Vanessa. Spenderar 4 dagar där med mina bästa vänner! Tänkte ge er en liten bildbomb på dessa underbaringar.



Åsikter
Postat av: yupyup

Ha det så jävla bra där nere och ha en superfödelsedag!



MVH// bulba!

2011-11-29 @ 23:11:33
Postat av: Frida

Sv: Jaa visst luktar den gott? man kan ju inte låta bli att köpa heller när den inte var sådär snordyr :b så Tack så mycket vad glad jag blir att du säger det :) Ha så roligt i stockholm och ta mycket bilder så man får se sen :)

2011-11-30 @ 10:27:12
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0