BODEN IN MY HEART

Sitter här nu sista dagen i Boden. Kämpade mig upp från sängen och börjar kvickna till lite.
Åh, har haft så himla bra dagar och jag känner verkligen att jag har hunnit med det jag velat.
Önska dock att jag kunde stanna längre, men det går ju inte. Får åka hit snart igen :)

I Torsdags sov Fanny hos mig och vi drack lite vin och pratade fram till klockan 5 på natten.
Klockan 8 gick jag upp och åkte till stugan med mamma och morfar.
Efter stugan hälsade vi på farmor och farfar. Efter det mös jag på hemma med mamma.

Igår hann jag med tusen saker. Mötte upp pappa och Agneta på stan vid 12 och åt lunch
efter det sprang jag och Mange på stan i några timmar, shoppade massor. Som ni får bild på sedan :)
Kring 3 kom Fanny in till stan och hängde med oss ett tag.
På kvällen gjorde jag middag åt mamma och Hans. Vi drack lite champagne och firade en del saker.
Sedan var jag med Mariell, Jennifer och Miranda och drack lite och surrade på.

Vi gick ut på Lotus kring halv 12 där vi mötte upp Mange. Alla splittrades typ men vi hittade igen varandra då och då och jag träffade många nära och kära där ute. Det var riktigt, riktigt, underbart kul! Åhh! Boden i mitt hjärta.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0