COMEBACK

Hej hopp!
Jag är tillbaka! Helt utan förklaring dock, ledsen för det.. hehe.

Min tid har bestått av mycket jobb. Träffa vänner som varit hemma och hälsat på.
Och nu är även min mamma hemma och det är så härligt.
Hon åker dock imorgon igen, men det har varit skönt att ha henne i Boden. Välbehövligt!

Ikväll ska jag, Vanessa och Emma till en gård som Klas har hyrt, för att fira hans födelsedag!
Efter det ska vi en sväng och festa med Fanny, Petter och några andra och sedan blir det
mest troligt MS bränna, för jag har hört att dem har öppet ikväll!
Det ska bli riktigt roligt :)

Måste bara säga att höjdpunkterna Portugal, stockholm, västerås, julafton, nyårsafton, trettondagsafton och cape east har varit riktigt awesome! (Haha, märker att jag missat att berätta om en hel del.. Men det kommer!)

Puss och kram!



Mina två älsklingar som har varit hemma på besök!


Åsikter
Postat av: mamma

Äntligen.

2012-01-14 @ 20:16:49
Postat av: Mia

Cape east va nice ja! :)

2012-01-15 @ 11:45:35
URL: http://[email protected]
Postat av: Mia

Cape east va nice ja! :)

2012-01-15 @ 11:46:08
URL: http://darlis.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0