GOTTEGRIS

Efter många om och men och fram och tillbaka i mina tankar så har jag bestämt mig för att KANSKE faktiskt göra ett tungt erkännande.. Jag är lite av en gottegris. Jag har som inte riktigt tyckt det förr, men det kanske är någonting som har ändrats med åldern. Mitt sötsug kanske kom efter att jag hade fått vara utan godis i ett halvår i Thailand?

Jag kom iallafall på mitt eget "sockerberoende" när jag redan igår var och handlade in både chips och godis i väntan på att få äta det under min "PMS-vecka" som det är EN VECKA KVAR TILL(eftersom att jag alltid måste ha en ursäkt till mig själv för att köpa det) OCH DÅ SKA JA UNNA MIG DET!

Jag gissar på att godiset är slut om en vecka och jag kommer behöva köpa nytt igen.
Och jag brukar gissa rätt när det gäller mig själv.


Åsikter
Postat av: Lisa

Wow - vilken fin sminkning!! :) Skulle du inte kunna göra några inlägg om din make-up, hur du gör den steg för steg osv?! Skulle vara grymt kul att få inspiration! Kram!

2012-01-25 @ 22:35:55
Postat av: Hemlig

Sjukt snygg!

2012-02-21 @ 12:55:53

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0