RESULTAT

Så nöjd och stolt! Har pysslat på i lägenheten hela dagen. Jonas har inte kommit och hjälpt med tavlorna och speglarna än FÖR ATT HAN ÄR BAKIS... (Fy!) Jag och erika klarar aldrig det själva.

Plus att jag varit ute och sprungit i solen, fastän jag inte rört mig på tusen år!
Men nu börjas det, kändes SÅ bra ;-) Har fått ut mycket av denna lediga dag.

Har dammsugit, skurat, dammtorkat osv. Hoppas på att sambon ska bli lika glad som jag ;-)

Tänkte lägga upp lite bilder på resultatet. För jag har ju faktiskt inte ens visat några bilder på våran underbara lägenhet än! Nu ska ni få se :)


Sovrum:








Vardagsrum:






Toalett:







Kök:




Åsikter
Postat av: mamma

Det är så fint och hemtrevligt. Kram

2012-03-17 @ 14:58:58
Postat av: Mia

Åh vad fint ni har det !! :) vart är lägenheten nånstans?

2012-03-19 @ 09:18:09
URL: http://miiaas.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0