TUESDAY

Idag började dagen skönt. En dusch och ordentlig frukost..
MEN sedan fortsatte den lite värre.. Jag fick KUTA till bussen för att inte missa den och jag med min SÄMSTA kondition blev så hes så jag inte kunnat prata idag TYP. När jag sedan kom till handen och skulle ta tåget så var det försenat, jag ringde till jobbet och sa att jag kommer att bli 5 minuter sen. En minut senare ringer Erika upp och säger "Men helle? Du börjar ju inte förän tolv?" Mm.. Jag trodde att jag började elva.. Suck!

Iallafall så var det inte SÅ farligt för då lunchade jag med Ida och Bella och sedan började vi alla jobba klockan 12. Jobbade till 6 och sedan for jag och Erika till Kimsan och mös med tacos, jordgubbar, glass och ett glas vin. Massa tjejprat dessutom! Inte illa. Nu är vi hemma och ska se senaste desperate, SPÄÄÄ ÄÄÄ ÄÄ ÄÄ NNNANDE!

Kram och godnatt!

Morgonpigg Helena.
Frulle
Efterätt MUUUUMS.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0