BACK IN STOCKHOLM

Tjabba! Nu är jag hemma i Stockholm igen. Hehe, ungefär 3 dagar försent..
Men de 3 exradagarna i Boden gjorde mig gott.

Idag har jag varit med mamma, hans och morfar och lunchat.
Efter det packade jag ihop alla mina tusen väskor och for med pappa till farmor och farfar. Dom var ganska pigga, så det var kul att se! :-)

Efter det åt jag och pappa middag sedan skjussade han mig till flyget.
Saknar alla otroligt mycket redan, men vi ses förhoppningsvis snart igen!
Tack alla som förgyllt mina dagar hemma.

Nu ligger jag återigen i sängen med min kära bästis, känns väldigt bra.
Imorgon ska jag upp innan tuppen för att jobba efter det ska jag och Erika träna.
Kramo


Den person jag saknar mest just nu. Underbara tjej :-*

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0