HEEELG

Tjenare gangsters!
Jag har haft en väldigt bra dag, fast att den har varit sjukt jobbig också.
For till jobbet efter sextiden imorse, jobbade som en idiot fram till efter fyra.
Lördagar är inte att leka med! Men oj så bra för butiken :)

Efter jobbet for jag och gymmade, hemma kring 7.
Duschade, lagade god mat. Kyckling med svamp och massa kryddor.
Nu är jag så trött och slut så jag har parkerat mig själv i sängen. Ska mysa till greys och vänta på att Erika kommer hem från jobbet. Planerna var egentligen att gå ut med Ida och Victoria, men jag var helt enkelt för utmattad.

MYSKVÄLL PÅ HÖGSTA NIVÅ NU ALLTSÅ.. OCH!! Jag är fett ledig imorgon..


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0