LALALALALA

Igår var jag och såg filmen 2012, med Erika och Vanessa.
Den var faktiskt riktigt bra, över mina förväntningar!
Jag hoppas inte det händer, huvva! :(

Efter bion hämtade Micke mig och jag sov hos honom
Vi har sett The accidental husband idag, och den var jättebra!
Nu väntar vi på Martin, sedan ska vi äta Mickes hemmagjorda-
hamburgare och pommes! Mums.

Nåväl såhär ser mina planer ut..

Ikväll - Mys med Micke
Söndag - Rep på skolan, sedan svenskaplugg. Bio med pappa, tredje i "män som hatar kvinnor"
Måndag - Mamma kommer hem(!!)
Tisdag - MIN FÖDELSEDAG (L) Släkten osv, kommer.
Onsdag - Firar eventuellt med tjejerna, på sushibaren med sushi.
Torsdag - Plugg
Fredag - Relaxen med klassen, sedan hem och fixa för festen dagen därpå.
Lördag - MIN 18ÅRSFEST !!
Söndag - Städa, vara bakis. Få ångest över att allting är över..

Bästa veeeeeeeeeckan ;-*
Ser framemot som FAN.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0