SÖNDAGSKVÄLLEN..

Idag har jag fått mycket gjort.
Jag har städat lite i lägenheten, jag har pluggat till psykologiprovet så att jag känner mig redo. Behöver bara gå igenom det en sista gång imorgon. Sedan har jag skrivit klart min historia uppsats, om skotten i sarajevo. Behöver bara träna på redovisningen till den. För vi ska nämligen redovisa den muntligt också, och det är DET som betygsätts.

Sedan kan jag satsa på det sista : Historia provet! Sedan har jag ingenting mer i skolan vad jag vet av.. : ) Förutom möjligen matteprov. Men det brukar vara rätt lätt eftersom jag har gått kursen tidigare, men fick IG pga en cp-lärare, med stort C! Så nu känner jag mig rätt lugn. Nu kan jag ägna mig åt mitt liv, känns det som. Haha.

Nu ska jag slå på the ugly truth och ta ett glas saft. Godnatt mina goa läsare!

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0