SPELNINGEN PÅ GALLERIAN

Spelningen på gallerian igår gick superbra!
Jag är nöjd, helt klart.
Det var väldigt mysig stämning,
vi satt i våra barstolar på fiket där uppe i gallerian.
Sedan fick vi en till spelning också i December.

Efter spelningen åkte jag och Vanessa hem till mig,
vi badade bastu och såg filmer, vi har varit lediga idag.
Klockan kvart i 2 hade jag kör lektion, och idag hade jag
min nya kör-lärare. Han var verkligen bra och nu
känns det mycket bättre! Vi har bestämt alla mina
körlektioner nu också skulle han fixa halkbana osv!
Det gick verkligen bra!

Idag ska jag bara mysa med mig själv här hemma,
ska plugga lite och läsa lite teori till körkortet.
Saknar min älskling som är i Göteborg!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0