AGGRESSIVT

Jag har varit så jävla arg idag!
OCH JAG ÄR ARG!
Jag är så arg så jag har lust att dunka huvudet i väggen.
(och nej jag har inte damp, tror jag..)
Har aldrig fått för mig att gå och kolla det, men jag vet inte.
Det kanske börjar bli dags nu.
Jävla skit, alla jävlas med mig! IDAG!
Det här skulle bli en jävla rolig dag,
men nej.
Jag ska fan i mig bara sitta här hemma
och borra ner mitt jävla huvud i kuddarna jag har i sängen.
Lika bra.

Egentligen vet jag ju själv att jag aldrig skulle reagera såhär hårt på sådana saker i vanliga fall,
det är bara för det där jävla snuset.
Men jag tänker inte ta en! Aldrig!
Nu har jag hållt mig i en vecka och fem dagar.
Jag är så jävla bra.


Åsikter
Postat av: Stina

bra där helena :)

2009-09-06 @ 12:28:36
URL: http://ssstinao.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0