EN LUGN OCH UPPSKATTAD HELG

Vi har haft en jätte trevlig helg :)
På Fredagen kom vi dit ganska sent eftersom vi såg idol hemma först.
När vi kom dit åt vi massa gott och låg och mös framför TVn.
Vi spelade massa spel, b.la chack! Snacka om att man blir på dåligt humör när man förlorar ett sådant spel ;)
På Lördagen åt vi jättegod middag då Micke grillade kött.
Efter middagen bastade vi och sedan degade vi framför TVn.
Så man kan verkligen säga att jag har haft en lugn och härlig helg :)

Nu ska vi snart på max och äta massvis, det ska bli himla gott.

P.S ni kanske inte hänger med i svängarna, men jag är ju fortfarande snusfri ;)
Idag har jag hållt mig 3 veckor och 4 dagar!!

Här är jag och Micke utanför stugan ♥




Alltså, man ser ju ut som en lodis i stugan ; )hehe.


Åsikter
Postat av: Fridus

fan vad duktig du är som inte snusar längre, är faktiskt stolt över dig på riktigt =)

2009-09-20 @ 19:42:35
URL: http://friduslinus.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0