EN UPPDATERING IFRÅN IGÅR

Det blev ännu en lyckad kväll igår : )
Jag, Vanessa och Frida tog ett par cidrar hos Vanessa.
Klockan halv 12 gick jag och Vanessa till ms bränna och då var det inte så mycket folk.
Klockan ett typ stormade det in folk och kön var hur lång som hellst! Så vi hade tur att vi kom innan.
Jag träffade mycket gamla typ klasskompisar och andra vänner, så jag hade verkligen roligt.
Jag har tyvärr inga bilder ifrån igår eftersom min kamera har gått sönder (!!!)

Snart ska jag övningsköra till farmor och farfar och hälsa på dem!
Efter det åker jag och mamma på bio i Luleå.

Saknar min älskling som är i Göteborg över helgen, kom hem nu! (L)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0