HÄR HAR NI ETT KVÄLLSINLÄGG

Idag har jag varit på jäkligt dåligt humör.
Ja, oss tjejer emellan så har jag just nu den där skit jävla veckan!
Ni vet vad jag menar och det är inte kul!
Men man får lära sig leva med det, frågan är när jag någonsin ska lära mig det.
Den största delen av dagen har jag mest bara legat i soffan med en värmekudde och marabou!

Jag har inte gjort mycket idag faktiskt.
Efter skolan gick jag till körskolan och fick mina teoriplugg-saker.
Jag bokade även min första körlektion, den blir på Onsdag nästa vecka!
 I helgen ska jag och Micke till stugan, ska bli så jäkla skönt att komma bort.
Han kommer kanske hit senare och sover, mys.

Jag förstår inte folk som alltid är övertrevlig mot folk som man inte känner så bra
men mot sina egna vänner är man dryg och otrevlig.
Jag skulle aldrig vilja trycka ner någon utav mina vänner,
jag kan inte se det roliga i det.


Åsikter
Postat av: friduslinus.blogg.se

ville du låna mina böcker eller har du köpt egna=)?

2009-09-15 @ 22:10:31
Postat av: Olivia

Håller verkligen med dig!

2009-09-15 @ 22:31:34
URL: http://oliviaohman.blogg.se/
Postat av: friduslinus.blogg.se

har också fitt jävla äckel SLAMP IDIOT VECKAN, HORAAAA HELVETE DET SUGER SÅ JÄVLA MYCKET

2009-09-16 @ 14:59:44

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0