JAG (L) BIO

Ja, efter väldigt väldigt mycket historia plugg tänker jag faktiskt
gå (idag igen) och äta sushi med Eve och Axana.
De har extra priser på sushibiten, och det är så himlans gott :)
Så nu blir det att klä på sig, också ska jag ta en migräntablett så huvudet blir bättre.
Eftersom jag har haft migrän sedan jag föddes, så är jag rätt van vid det.
Och jag vill inte låta det hindra min dag.
Därför ska jag och Mikael gå på bio också ikväll, flickan som lekte med elden.
Den har vi velat se länge!

I helgen kommer min älskling Vanessa hem ifrån stockholm (L)!
Så det blir utgång med hon och såklart med mina andra tjejer också.
Vi ska gratta Jennie på Lördag som fyllt 18! : )


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0