JAG, UTAN DEN ANDRA HALVAN

Nu ska man dra sig till skolan också, har haft sovmorgon fram tills nu.
Skolan har verkligen börjat kännas seg,
kanske känns den bara så fruktansvärt seg just nu för att V är sjuk?
Mjo skulle tro det, svårt att ha en sån där jätterolig dag i skolan utan hon.
Men det är nog det att jag är van
att vi trippar bredvid varandra hela tiden där kanske =)

Idag går jag till fem och jag har bara roliga ämnen.
Ensemble B, Psykologi och Wallmans sallonger.

Helgens planer hoppas jag dyker upp snart,
de känns så oklara!
Något kul ska de hittas på iallafall.
Kom med förslag bitches!


Åsikter
Postat av: Vanessa

Haha naaw :D :( Du gjorde just min dag (när man ligger hemma i sängen 24/7 så finns det inte så mycket att glädja sig åt) haha :)

2009-09-10 @ 15:15:48

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0