NO ONE´S GONNA BE AROUND

Gud vad man har trist när man är sjuk
Men faktiskt är det skönt att bara ligga och göra ingenting.
Jag är så grymt sugen på att shoppa och idag ska jag köpa
mig lite nya saker till håret, men det blir inte att öppna föränn vid min födelsedag ;)
Är jag den enda som gör så? Köper födelsedagspresenter åt mig själv.. :) Hehe
Längtar så jävla mycket tills min födelsedag!
Det kommer bli stort.

Imorgon blir det nog att jobba lite om jag känner mig piggare,
dela ut avyer. Det är jävligt bra betalt Jag gör det lite då och då
Det tar ca 2 timmar och jag får 800 kronor.
Jag tycker det är värt ;)

PUSS LÄSARE

Åsikter
Postat av: Frida

Hur fick du det jobbet? :)

2009-09-18 @ 13:42:00
Postat av: Anonym

hej! jag undrar samma sak, vart fick du det jobbet ifrån? tacksam för svar behöver lite extra pengar :)

2009-09-20 @ 18:35:29

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0