SNART ÄR DET STUDENTDAGS!

Vill börja med att säga, kul att mina läsare ökat på senaste! :)
Och idag, GRATTIS till Erica på riktigt!
Haha, bad faktiskt hela min musik-klass sjunga
"ja må hon leva" för henne i telefon, då jag ringde.

Igår firade jag och mamma Erica, vi åkte på waldorf med henne och bjöd henne på middag.
Av mig fick hon en foundation som hon önskat sig och en mörkblå kuvertväska! :)
Fast hon har två stycken presenter kvar att öppna ifrån mig imorgon!
Av mamma och pappa fick hon middagen och ett presentkort på kicks.

Idag har vi beställt alla våra grejer till studenten!!!! Åh vad kul, jag längtar så mycket.
Nu känner man verkligen att det börjar närma sig, och ett år går så fort!!
Jag och Vanessa var som vanligt galna, när det kommer till shopping.
De flesta i klassen beställde saker kring ca 3-400 kr, men vi..
Vi beställde grejer för 1500 ;) Haha, självklart.
Vi beställde den dyraste mössan, champangeglas med våra namn på,
en tuta, ett par trosor (hotpants) där det står att man är student, haha.
Ett linne och ett par mjukisbyxor
(där det också står att man är student 2010)
Vi köpte även ett "miss student 2010" band.
Sådana där band som de brukar ha i skönhetstävlingarna ;) Typ "Miss America"

JAG LÄNGTAR TILLS STUDENTEN!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0